“Kreiranje biznisa počinje odgovarajućim načinom razmišljanja. Ukoliko odbijate da mislite drugačije od drugih, nećete postići zamišljeni uspeh.” Steve Jackson
Opšte je poznato – veliki ciljevi sa sobom nose i velike izazove, a ukoliko imate sopstveni biznis dobar web dizajn je jedan od primarnih koraka ka ostvarenju cilja. Na putu ostvarenja cilja potrebani su vam kvalietni i pouzdani saradnici, saveznici – a web dizajn agencija svakako je jedan od njih. Usluge web dizajna danas su dostupnije nego ikada; baš iz tog razloga, bitno je da pažljivo birate sa kim sarađujete. Dobar, umešan web dizajner zlata je vredan, on vam pomaže da na odgovarajući način dođete od ideje do realizacije, omogućavajući vam da postavite temelje svog biznisa, a zatim ih i održite.
Web dizajn – prozor u srž vašeg biznisa
Dobar dizajn prodaje. Dobar web dizajn – ne samo da prodaje, već i podiže vaš biznis na noge, držeći ga postojanim, drugačijim, stabilnim. Dobar web dizajn je izrazito važan jer oslikava vaš brend, predstavljajući zaštitni znak vašeg biznisa.
Ukoliko želite da postignete cilj, prevashodno treba da osmislite precizan plan kako da se cilj ostvari. Bez obzira na to da li je reč o kratkoročnom ili dugoročnom cilju, pitanja koja uvek treba postaviti su: Odakle krećem? Gde sam sada? Gde idem, i koji korake treba da preduzmem da bih tamo stigao? Odgovor na prvo pitanje svakako je – kreiranje kvalitetnog web sajta. Tokom ostvarenja ovog koraka, agencije sa kojima sarađujete treba da budu spremne da zajedno sa vama preduzmu potrebne korake.
Put izgradnje web sajta kreće od nule – a završava se vizuelnom magijom koja se godinama pažljivo i precizno održava.
Vaš web sajt je vaša online vizitkarta – i mnogo više od toga. To je prozor u sve ono što nudite, to je rezime vašeg biznisa objašnjen sažeto, zanimljivo, efektno.
Digitalno doba je simbol današnjice, a kada ljudi pretražuju ili proveravaju bilo šta – u najčešćem broju slučajeva to čine putem interneta. Iz tog, i mnogih drugih razloga, neohodno je da vaš biznis ima adekvatno online prisustvo, kao i da se nađe među prvim traženim pojmovima. Relevantnost web sajta znači da vas potencijalni klijent može naći brzo i lako, i da uz to, zahvaljujući onome vidi, želi da koristi vaše usluge i sarađuje sa vama. Ovde na scenu stupa angažman stručnjaka, tj, kvalitetne agencije za web dizajn.
Web dizajn agencija, stručni saveznik na putu uspeha
U svetu koji je pretrpan različitim online i offline sadržajem, naći svoj glas i svoju svrhu jedna je od najzačajnijih stvari. Pitanje je, da li je moguće istaći se u toj buci? Dobra vest je da je ovo zapravo veoma lako. Bitno je samo naći adekvatan način predstaviti sebe i svoj biznis autentično, profesionalno, i na zanimljiv način. Bitno je imati web sajt koji deluje stručno, web sajt koji će uliti ljudima (potencijalnim klijentima) poverenje i podstaći ih da požele da sarađuju baš sa vama.
Kako?
Ukoliko angažujete kvalitetan tim ljudi i web dizajn agenciju, već ste na pravom putu.
Pre kontaktiranja agencije, bitno je imati viziju – makar okvirno znati šta je ono što želite od svog sajta. Takođe, bitno je znati šta je ono što želite da ostvarite uz pomoć saradne sa timom agencije koju ste angažovali. Opišite jasno i precizno šta tačno očekujete, koje su vaše želje i ideje. Pored toga, znajte šta nudite potencijalnom klijetu, koji je kranji cilj saradje sa vama, opišite im šta se šta od vas dobijaju, koji je krajnji rezultat. Vizija je jednako cilj. Vizija inspiriše i pokreće na akciju. Što jasniju ideju, viziju i plan imate, to će vašem timu saradnika biti lakše da naprave sajt po vašoj meri. Vaš sajt = vaš brend.
Definicija brenda je ime, znak ili simbol koji se koristi kao identifikacija proizvoda ili usluge koja se prodaje, i koja se razlikuje od ostalih na tržištu.
Reč razlikuje ovde je ključna. Možete popiti bilo koju kafu ali opredelićete se za Starbucks, bilo koje gazirano piće, ali opredelićete se za Coca-Colu, nakit i vereničko prstenje možete kupiti u svakoj zlatari, ali opredelićete se za Tiffany. Zajedničko svim ovim brendovima jeste to da se njihova priča razlikuje, ističe, da ima posebno značenje, budi određene asocijacije i emocije. Za brend je izuzetno bitno da bude autentičan i da se izdvaja, a krajnji cilj brenda jeste da u ljudima probudi osećaj pripadnosti ne gubeći individualnost. Brend ljudima pruža priliku da budu deo zajednice i nečeg velikog, dok su, istovremeno – posebni, bitni i jedinstveni.
Po čemu se vi, vaš biznis, vaš brend, vaša web stranica razlikuje od ostalih? Da li je to minimalni dizajn, ekscentričnost, da li je to određen set boja ili poseban slogan? Jednom kada izaberete, nemojte menjati svoj online izgled, već mu ostanite verni – dopustite klijentima da vas zapamte po nečemu što uvek ostaje isto, bilo da je to znak, simbol, slogan ili osećaj koji imaju kada posete vašu stranicu.
Krucijalne detalje ne menjajte, a sve ostalo – prilagodite u hodu. Kada kreirate fokusirajte se na publiku, pokušajte da saznate i da obratite pažnju na šta reaguju.
Za upoznavanje publike, pre svega, treba vremena – dajte ga sebi i potencijalnom klijentu.
Tim visokokvalifikovanih programera znaće koje su krucijalne reči; reči koje treba koristiti kako biste privukli odgovarajuću publiku za vaš biznis.
Usluge web dizajna – male tajne velikog biznisa
Kako bi se kreirao odgovarajući web sajt, potrebno je mnogo znanja. Potrebna je u stručnost u programiranju, znanje svih tehničkih detalja, ali i jaka kreativna strana. Potrebna je i mogućnost da se razume klijent, njegov biznis, njegov senzibilitet, način na koji želi da predstavi sebe i svoj biznis, te u skladu sa tim kreirati odgovarajući web sajt.
U usluge web dizajna spada mnoštvo stavki, a svode se na: poznavanje HTML jezika, CSS stilova, JavaScript, kao i poznavanje najmodernije tehnike HTML5 animacije i prikaza sadržaja, formatiranje odgovarajućeg teksta, boja i pozadine, rasoređivanje elemenata na stranici i ostale bitne aspekte kvalitetnog kreiranja sajta.
Još jedna, izrazito bitna stavka jeste SEO optimizacija, izuzetno poznavanje istog – kako bi finalni proizvod bio kreiran do perfekcije i privukao odgovarajuću ciljnu grupu.
Nakon uspešno završenih tehničkih i dizajnerskih detala, na scenu stupaju digitalni marketing i adekvatna promocija.
Stručne, tehničke detalje kompletno prepustite profesionalcima.
Ono što je do vas jeste – konekcija sa publikom. Spontana, a zatim ona za koju misle da je spontana, dok im je zapravo plasirana planski od strane programera koji rade na vašem sajtu.
Web dizajner – digitalni mađioničar
Izrada web sajta zahteva sva neophodna tehnička znanja; uz tehničko znanje, izrazito je važna i umetnička strana – stoga je kreiranje profesionalnog sajta veoma kompleksan proces.
Bitna je spremnost postizanja odgovarajućeg idejnog rešenja, ali i dolazak od ideje do realizacije.
Web dizajneri, tu su da poput mađioničara, pretvore vašu biznis ideju u opipljivu vizuelnu realnost, dajući joj oblik i formu.
Web sajt je reklama koja govori klijentu šta dobije ukoliko sarađuje sa vama. Dakle, ko ste vi? Vreme je da se predstavite svetu, a u tome će vam pomoći tim stručnjaka.
Nakon primarne konekcije sa publikom, dolazi faza zvana usavršavanje sadržaja. Dobra stvar u vezi sa web dizajnom jeste ta što možete dosta toga menjati u hodu, što su izmene moguće u svakom trenutku. Nakon udarenog temelja, dolazi nadogradnja koja može biti u skladu sa vašim željama i potrebama vašeg biznisa.
Koji delovi temelja web sajta su dobili najbolji odgovor publike, koji delovi proizvode reakciju? Pomenute delove editujte, učinite ih boljim, jasnijim, lakšim za razumevanje, konciznijim, ispolirajte svoj sadržaj, dovedite ga do savršenstva, dodajte mu vrednost.
Nakon kreacije kvalietnog sadržaja, web dizajner pušta plaćenu reklamu ili sponzorisanu objavu putem socijalnih mreža.
Dakle – nakon poliranja sadržaja, nalazi se način da pomenuti sadržaj dopre do što većeg broja ljudi.
Web dizajneri znaju kako funksioniše Google, oni su vrsni poznavaoci Google analitika, znaju na koji način da pozicioniraju sajtove kako bi, zahvaljujući optimizaciji i ključnim rečima što pre pronašli put do publike. Web dizajneri umešni su u efikasnim tehnikama organskog pozicioniranja vašeg sajta, koji se visoko kotira u pretragama potencijalnih klienata i na što brži način monetizuje.
Vaš web sajt je spona vašeg biznisa i potencijalnih klijenata. Sajt bliže objašnjava vaš
proizvod ili uslugu, cenu, mesto prodaje proizvoda (fizički ili digital) i, naposletku ali izuzetno značajno – olakšava promociju. Promocija nudi mnoštvo opcija i relevantna je jer će, pre svega, prodati uslugu i proizvod, a to je uvek krajnji cilj.
Profesionalnim i dobro osmišljenim sajtom predstavljate vrednost klijentima, dajete odgovore na njihova pitanja i nudite rešenje njihovog problema.
Kada ste na početku i ne znate odakle biste krenuli, počnite od najboljih, počnite od eksperata u svojoj oblasti, u ovom slučaju – počnite od kontakta proverene agencije koja nudi usluge web dizajna, i kvalitetnog, sposobnog web dizajnera.