Uspostavljanje prepoznatljivog brenda (digitalno brendiranje)

Uspostavljanje prepoznatljivog brenda (digitalno brendiranje)

Kao što znate, uspostavljanje prepoznatljivog brenda je prioritet, ako želite da imate uspešan biznis. Danas u vreme digitalne komunikacije ovo je važnije nego ikada. Zato ćemo danas pisati o digitalnom brendiranju kompanija. Digitalno brandiranje je pojam koji se...
Iskustva najvećih E-komerc kompanija – Alibaba, Amazon i Walmart

Iskustva najvećih E-komerc kompanija – Alibaba, Amazon i Walmart

U poslednje dve decenije svetsko tržište se veoma promenilo. Nastao je veliki i nagli prelaz sa robustnog načina trgovine u fizičkom obliku na lako i udobno iskustvo e-komerca – gde se sve može kupiti i prodati u samo jednom kliku. Naravno, sigurni smo da ste ovo već...
Zašto su društvene mreže važne za posao?

Zašto su društvene mreže važne za posao?

Važnost društvenih mreža nikada nije bila veća nego danas. Uzevši u obzir da je svet postao digitalan, savršeno je logično da su društvene mreže mesto gde je potrebno da se nalaze svi brendovi i biznisi. Društvene mreže pružaju široku paletu mogućnosti za komunikaciju...
10 trendova u veb dizajnu 2020. godine

10 trendova u veb dizajnu 2020. godine

Da li možete da se setite kako je Facebook izgledao na svojim počecima pre jedno petnaest godina? Po današnjim standardima to nije baš za neku pohvalu. Ako bi se desilo da danas naletite na sajt koji je tako dizajniran, sigurni smo da biste bili šokirani i odmah ga...
6 benefita oglašavanja na internetu

6 benefita oglašavanja na internetu

Mali i srednji biznisi koji nemaju strategiju za digitalno oglašavanje su osuđeni na propast. Mislite da preterujemo? Da pogledamo činjenice i biće vam jasno da ne preterujemo. Do 2021. godine preko 2 milijarde ljudi će skore sve kupovine obavljati na internetu. Da,...
10 razloga zašto je važno imati sajt

10 razloga zašto je važno imati sajt

Da li znate koliko kompanija na svetu nema svoj sajt? Verovatno ćete se iznenaditi brojkom. U zavisnosti od toga koje istraživanje gledate taj broj varira od 44% do 51% kompanija koje nemaju svoj sajt. Znamo da je teško poverovati u ove brojeve, ali možete i sami da...
Odabir pravih ključnih reči

Odabir pravih ključnih reči

Odabir ključnih reči je esencijalni deo Search Engine Optimization (SEO) i optimizacije sadržaja i tu nema prečica, nema zaobilaženja, posao se mora odraditi na pravi način. Ali razumemo da je ponekad teško odabrati prave ključne reči za Google. Promene koje se...
5 načina optimizacije sajta i 5 razloga zašto je to važno

5 načina optimizacije sajta i 5 razloga zašto je to važno

U ovom postu ćemo vam istaći najvažnije razloge za optimizaciju sajta, kao i smernice kako da to uradite na što kvalitetniji način. Pre nego što počnemo: Zašto je optimizacija bitna? Veoma je važno da vaš sajt radi dobro i na mobilnim telefonima, te ako niste do sada...
12 prednosti online poslovanja

12 prednosti online poslovanja

Online poslovanje (ili u nastavku e-komerc) omogućava kompanijama da otvore vrata svoje prodavnice i u virtuelnom svetu. Prodavanje stvari online olakšava posao malim, specijalizovanim prodavnicama, ali i velikim brendovima da dođu do šire publike. Takođe, kao i...
Šta je optimizacija sajtova (SEO)?

Šta je optimizacija sajtova (SEO)?

Optimizacija sajta za pretraživače, odnosno SEO, je proces unapređenja vašeg sajta da bi vaš sadržaj bio vidljiviji i razumljiviji na internet pretraživačima i vredniji za korisnike. Kada kreirate sadržaj koji zadovoljava oba ova kriterijuma, ustanovićete da se vaše...