Kako udvostručiti prodaju uz pomoć SEO optimizacije?

Kako udvostručiti prodaju uz pomoć SEO optimizacije?

Imate svoj sajt ali vam ničemu ne služi? Pokušavali ste da plaćate reklame i niste imali neke rezultate? Ili jednostavno tražite najbolji i najjeftini način kako da povećate prodaju preko sajta?

Odgovor je SEO Optimizacija.

1.  Šta je SEO i zašto je važan?

Možda ste do sada čuli za termin SEO i znate šta znači ili se sada susrećete prvi put sa ovim terminom. Na pretraživaču postoji stotine definicija, ali mi ćemo pokušati što jednostavnije da objasnimo šta je to uopšte.

SEO je proces koji objedinjuje sve aktivnosti koje za cilj imaju da pozicioniraju vaš sajt na što višoj poziciji u organskim rezultatima pretrage svih pretraživača.

SEO je važan jer održava rezultate pretrage fer, tako da se stranice koje se pojavljuju na prvoj strani za određenu pretragu nalaze tamo jer zaslužuju da budu tamo. Da bi se sajt pojavio visoko u pretrazi mora da ispunjava dosta različitih uslova. Potreban je težak rad i vreme da bi se to postiglo.

Za vas je Optimizacija sajta (SEO) je važan zbog besplatnog saobraćaja.  Što ste na boljoj poziciji na stranicama, to ćete imati više klikova i prometa. Takođe, pošto su ti posetioci direktno u potrazi za vašim uslugama ili proizvodima  konverzija tih posetilaca je dosta veća od bilo kog drugog kanala marketinga, pa čak i od google reklama. Ljudi jednostavno veruju organskoj pretrazi i smatraju te rezultate najboljim. Pošto 95% ljudi pretražuje samo prvu stranu googla, najbitnije je da se tamo i vi nalazite da bi ti ljudi ušli na vaš sajt i kupili. Naravno viša pozicija na prvoj strani donosi više saobraćaja.

Ne postoji jeftiniji i efikasniji vid marketinga, a u daljem tekstu ćemo vam objasniti i zašto.

  1. Kako vašoj kompaniji SEO može povećati zaradu?

Veoma jednostavno. Pozicioniranjem na prvu stranu Google-a za prave ključne reči. 

Prave ključne reči su one koje su relevantne za vašu industriju, imaju dovoljan broj kucanja i jasnu nameru. Kada neko ukuca takvu reč i vi se pojavite na prvoj strani određena količina ljudi će ući na vaš sajt. U zavisnosti od vašeg sajta, ponude itd, određeni procenat ljudi će kupiti od vas. Tako Vam SEO povećava zaradu. 

  1. Kojim kompanijama SEO može povećati zaradu, a kojim ne?

Za svaki proizvod ili uslugu za koji postoji pretraga na Google, SEO može povećati prodaju, a samim tim i zaradu.

Možda se pitate da li je optimizacija sajta zaista toliko važna za sve delatnosti. 

SEO jeste važan za sve delatnosti. Naravno, nekima će doprineti manje, nekima malo više i to isključivo zavisi od broja pretraga za određeni proizvod ili uslugu. Kako živimo u vremenu gde se sve traži preko gugla gotovo da ne postoji proizvod ili usluga za koju nema dovoljno pretrage.

Tako da Bez obzira da li je vaše poslovanje novo ili već godinama postojite na tržištu, bilo da prodajete proizvode ili usluge bilo koje vrste, SEO vam može povećati zaradu.

  1. Koliko košta SEO i koliko treba vremena da dođete na dobru poziciju?

Već smo rekli da je SEO najjeftiniji vid marketinga, evo objašnjenja i kako.

Pre svega, ako ste dovoljno posvećeni i istrajni možete ga sami uraditi i u tom slučaju je potpuno besplatan. 

Sa druge strane, ako nemate vremena ili želite da prepustite stručnjacima koji će dosta brže od vas to uraditi plaćate samo toj agenciji koja vam radi SEO. Nema dodatnih plaćanja Google-u, Facebook-u, niti bilo kojoj trećoj kompaniji.

Pored toga što je i u startu jeftiniji, postoji  još jedna jako bitna prednost. Kada se rangirate na prvu stranu, vi na njoj ostajete dugo vremena bez bilo kakvog plaćanja. Šta više, uz održavanje sajta i linkova možete ostati i zauvek.

Koliko vremena je potrebno da se nađete na prvoj strani je relativno. Ako sami radite trebaće vam više vremena nego ako vam radi agencija. Mada, ni agencija neće, niti sme da vam garantuje za koliko ćete doći na prvu stranu. Neki prosek koji smo mi izvukli od klijenata koji su imali iskustva sa drugim agencijama je 12-18 meseci. Takođe, imali smo klijente kojima su druge agencije radile i 2 godine i nisu postigle prvu stranu.

Mi našim klijentima garantujemo da će doći na prvu stranu Googla za 6 meseci. Garancija je napisana u ugovoru i ako ne ispunimo vraćamo sav novac. Što se do sada nikad nije desilo. 

Dakle, vreme za koje ćete doći na prvu stranu isključivo zavisi od toga sa kim sarađujete.

  1. Da li kompanija treba da prestane da se bavi SEO-om nakon što se dobro pozicionirala?

Naravno da ne. Kada se jednom rangirate na prvu stranu cilj je da tamo što duže i ostanete. Da bi ostali što duže na visokoj poziciji potrebno je raditi održavanje linkova i sajta. Ako se to radi na pravi način i prilagođava menjanju algoritma možete ostati i zauvek tu. U suprotnom ćete nakon nekog vremena spasti na niže pozicije.

SEO Optimizacija je moćno oružije za povećanje prodaje. 

Šta više pozicioniranjem na Google smo nekim klijentima povećali prodaju čak do neverovatnih 10 puta i to samo za 6 meseci. 

Svakako naša preporuka je da se pozabavite SEO optimizacijom na vašem sajtu, bilo da odlučite da radite sami ili prepustite to nekoj agenciji.

Ostavite odgovor