Profesionalna izrada sajtova i kako do cilja?

Profesionalna izrada sajtova i kako do cilja?

Svaka stranica koja je pokrenuta treba da bude osmišljena tako da poveća posete i promet na samom sajtu. To se radi tako što se vaša priča sprovodi u delo i odgovara na svako pitanje koje posetilac može imati. Izgradnjom oko vaših poslovnih marketinških ciljeva maksimalno se dostiže cilj i uticaj vaše firme u poslovnom svetu.

Izrada sajtova koji su optimizovani za rangiranje i privlačenje novih potencijalnih klijenata

Poboljšajte marketinga pomoću sajta napravljenog za privlačenje potencijalnih klijenata je ključ uspeha. Istraživanje ključnih reči i sadržaj dobro optimizovan za pretraživanje su okosnice dobrih marketinških ciljeva. Strateško postavljanje( call to action )primorava posetioce da se kreću po vašem sajtu, pretvarajući ih u kupce. Ne treba ići za brzom zaradom po svaku cenu zato su sve donesene odluke formirane merljivim i relevantnim podacima.Izrada sajtova je poslednji korak.

Izrada sajta koji dizajnom vredi više od 1000 reči

Izrada sajta koji je impresivan i vizuelno govori vašu priču. Kupci žele da znaju šta mogu dobiti od vas, bilo da se radi o „proizvodu“ ili „usluzi“.Vizuelni materijal treba odmah da prikazuje ko ste zapravo vi i zašto se razlikujete od drugih. Ovo je više od puke estetike, dizajn premešta posetioce kroz veb stranicu, pažljivo izazivajući emocije i odgovore, koristeći najbolje strategije u izradi sajta i inovativne tehnike da bi pretvorili pažnju vašeg posetioca u akciju.

Izrada sajtova koji pokreću posetioce da preduzmu akciju i pretvore posetu u akciju

Izrada sajtova će biti uspešna samo ako je sajt izrađen i osmišljen upravo razmatranjem vaših poslovnih ciljeva i konverzijom pravog sadržaja. Dizajner sajta treba da bude takođe i stručnjak za korisničko iskustvo. Uspeh za svakog dizajnera je sajt koji maksimalno pretvara posetioce u potencijalne klijente.

Izrada sajtova

Skoro 70% pretraga je sa mobilnog uređaja

Sajt prilagođen mobilnim uređajima, poboljšava korisničko iskustvo vaše veb stranice i čini je dostupnom na svim uređajima. Prema Google-u, skoro 70% svih pretraga je na mobilnim uređajima.

Sajt koji se lako se ažurira i održava

Cilj svakog dizajnera je sajt koji je lak za upravljanje čak i potuno novim korisnicima.Dobro optimizovan sajt kojim se lako upravlja je jako bitan za uspešno poslovanje vaše firme na internetu.

Sajt koji se lako integriše

Dajte vašim posetiocima besprekoran sajt koji podržava sve potrebne alate korisniku. Od vašeg CRM-a (poput Salesforce-a i Hubspot-a) do vašeg ESP-a (poput MailChimp-a i Marketo-a).

Pratite, analizirajte i poboljšajte vaše poslovanje

Pratite odakle posetioci dolaze i šta traže na vašem sajtu. Cilj svake prave kompanije je  da dobijete najviše od vašeg sajta.

Ostavite odgovor